NOW IS NOT THE TIME TO CRY

Pumpar Oasis fast jag egentligen borde läsa Tristan&Isolde.. men om jag känner mig rätt kommer jag ändå hinna läsa klart den innan onsdag. Har redan sumpat MVG i svenska a, så jag har inget att förlora. Positiv_brud_93!

.
Jo föresten, idag var alla 1or på Don't drink and drive föreläsning, och bland det värsta jag vet är folk som kör rattfulla. Så det var en arg och ledsen Amanda som satt där tyst och lyssnade på den fina föreläsningen. Grätt en skätt, ne en stor skvätt, när de spelade upp en film när det var en mamma som berättade om när hennes dotter hade dött, en kille som hade kört ihjäl sin bästa kompis och en tjej som hade blivit påkörd och förlamad från nacken och ner.
USH, dö era jävla rattfyllo, ni har fan inget innanför pannbenet!

Spelas just nu: Oasis - Live forever
(Här levereras en underbar låt akustiskt, precis som jag vill ha det. Oasis är grymme!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

FATTIG MOBIL

2010-10-13 @ 09:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0