DU TOG TILLBAKS ATT SOM DU GAV

Jag blir uppriktigt ledsen för de flesta jävla tonåringar har ingen aning om hur fruktansvärt bra Ulf Lundell faktiskt är! Som på valborg frågade jag några kompisar om de hade lust att hanka på Uffes konsert på slotsruinen. Svaret blir "..alltså jag har inte lyssnat på honom, men mamma gör/vem är det?/han suger, han är bara en gammal gubbe". Lär er av era föräldrar för guds skull! ULF LUNDELL ÄR KUNG.

Spelas just nu: Ulf lundell - Håll mig.. och ingenting

Blivit lite mycket musik i senaste inläggen nu känner jag. Men vad fan, musik är gött och jag älskar det.


Kommentarer
Postat av: hanna

Roligast måste ändå vara detta scenariot:

- Gillar du Ulf Lundell?

- Va, nej för fan, gubbe...?!

- Gillar du Winnerbäck?

- Åååååh jaaaa gud han är ju bäst!



Ah. Vad fint. För Winnerbäcks högsta önskan är ju att vara Lundell. Typ.

2010-05-08 @ 17:42:13
URL: http://annantypavdisco.blogg.se/
Postat av: Amanda

Huvudet på spiken hanna, huvudet på spiken! Ska man skratta eller gråta är ju frågan? ;) Folk borde ha bättre koll vad de snackar om..

2010-05-09 @ 21:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0