A BILLION SEASONS ARE BORN


Spydde som en gris igårkväll, inatt och idag. Men nu är det över (peppa peppa, ta i trä) och jag hoppas jag kan göra matte nationella imon utan större besvär.

Jag är lite utav en riktig planerare och listmakare! Så gissa vad jag har gjort hela min ledig dag? Jo, planerat och gjort listor så klart. Skrivit ner vad jag ska lägga mina pengar på denna månad samt skrivit upp vad jag behöver till nästa månad, räknat ut hur mycket pengar jag har, tagit en stark funderare kring varför mina pengar försvinner så snabbt, gjort ett träningsschema, tagit mina anteckningar från diverse lektioner och gjort om till dokument på datorn, räknat ut hur många sidor jag behöver läsa per dag fram till bokredovisningen/provet.

Sen så till det ni kanske skulle tycka vara kul att göra: jag har solat och haft inpackning i håret. Myspys

Spelas just nu: Empire of the sun - standing on the shore
(Empire of the sun levererar alltid grymma musikvideos)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0