MORE THAN BETRAYAL AND PAIN


En ung nina simone

Självklart lyckas jag somna på massagen idag, eller rättare sagt under avslapningen. Vi fick ligga i sjukhussängarna och lyssna på en avslappnings skiva. Det enda jag hörde var "Räkna till fyra när du andas in, räkna till fyra när du andas ut". Sen låg jag där halvdöd som vanligt. Lyckas vakna precis innan skivan slutar och upptäcker att jag somnat.
Jag: Åh nej, jag tror jag slumrade till lite. Hörde man det?..
Malin: ..Mjaaa, det var nog bara jag.
Yeahright! Men jag är inte förvånad, jag sover ju stående, på bussar, yogan, skolan, framför datorn, i bilar så varför skulle massagen vara annorlunda?

Spelas just nu: Lucero - tell me what it takes
(är det bara jag eller låter inte ben nichols som ron pope ibland?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0