HURRA FÖR JUNKYARD!

Till min stora besvikelse så kunde man ju inte få hem ett par råsnygga converse från usa. Så jag försökte med diverse europeiska converse sidor ett jävla tag och min ungerska är ju inte precis på topp.. Sen slog det mig. JUNKYARD! Och gissa om de fanns där? Junkyard räddar kvällen. Så nu fraktas mina mörkblå converse till tomteby. Hurra!

Haha just det. Karin tränade med mig idag på friskis. Hon tyckte en biceps maskin var tung och då lättade jag på vikterna lite. När hon väl ska göra övningen, lyckas hon ta i så mycket att hon smäller upp stången rakt i ansiktet och börjar blöda från läppen. Hon lär ju inte behöva använda lipplumber imon ialllafall.. Mohaha



Spelas just nu: Ramones - beat on the brat
(en av favoritlåtarna med ramones. U2 har gjort en grym cover på den som ni hittar här)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0