Trots att du gjorde så ont, har jag kärlek kvar till dig än en gång. Åh, så håll om mig

En kär vän sa till mig att jag lägger för stor vikt vid skolan, att jag har för höga prestationskrav, att jag oroar och stressar så mycket över skolan tills det sätter mig på mitt psyke, som det har gjort nu. Hon känner mig bättre än vad jag själv gör. Och om jag känner mig själv rätt, kommer jag snart gå in i väggen om jag inte tar tag i detta. Men frågan är vad det är jag ska reda ut?

Och om ni undrade så är representerar dessa två bilder hur jag är när jag är snäll/arg
 
Spelas just nu; Caj karlsson och Linda ström - håll om mig
(Konserten "tillsammans med caj" är en av de bästa och finaste konserterna jag varit på.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0