If you're happy and you know it clap your hands

En känslig grej för mig är musik. Och det märks att någonting är fel när jag lyssnar på Kent & Winnerbäck. De är sådana band och artister jag tycker är jobbigt att lyssna på för jag förknippar det med att må dåligt. Precis som att måla, det jag alltid gjorde när jag yngre, det lilla som gjorde mig glad. Det enda som fanns i mitt liv då, är nu helt bortblåst. Tror det är skolan som tar förmycket av min energi just nu och dessa tre förjävliga månaderna januari, februari och mars.

Spelas just nu: Imperiet - balladen om en amerikansk officer
(favoritlåt med imperiet, som kan spelas tusen gånger och ändå vara lika bra)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0