Where were you when we were getting high?

Jag försökte precis lura spotify. Jag trodde jag lyckades, men så var inte fallet. "Om jag sänker ljudet när reklamen kommer slipper jag ju höra den, SMART!" tänkte jag. Men ne, så fick man tydligen inte göra. För då pausas reklamen. Jag var tvungen att testa flera gånger också, men ne efter den femte gången så funkade det fortfarande inte..

Så i stället sätter på lite lagom skön musik, för nu ska jag verkligen komma igång med resolutionen. (yeah right)
Spelas just nu: Oasis - champagne supernova


Kommentarer
Postat av: hanna

jag har kommit på knepet: sänk - det pausas - du trycker på play - reklamen fortsätter och du slipper höra.



Så funkar det i alla fall för mig. det blir ju lite knapptryckande och så, men sjukt trevligt tycker jag!

2010-02-10 @ 21:03:28
URL: http://annantypavdisco.blogg.se/
Postat av: amanda

Aha! Vad smart hörrudu :D

2010-02-11 @ 07:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0