A thousand different versions of yourself

Melody tvingade mig.. hehe. Så här kommer de, sju sanningar om mig:

1. Jag har på senaste tiden börjat drömma vädligt onödiga drömmar. Jaha tänker ni, det var väl inte så speciellt. Men tänk er sjävla att drömma att ni bara har femliters fryspåsar och er pojkvän byter batterier på er trådlösa datormus..
2. Jag är välidgt dirsträ, jag lever i mig egna värld. Så ta inte illa upp om jag inte lyssnar så noga på vad du säger, det är bara för att jag har roligare konversationer i mitt egna huvud.
3. Jag har en jävla förmåga att sluta med saker om jag verkligen vill (kött och cigaretter), men godis och chips.. nee skulle inte tro det va.
4. Jag älskar gamla, sexiga män.. åh. Clive Owen, Tommy Lee, Sean Connery
5. Första gången jag sov över hos min pojkvän skrek jag mitt i natten "VI MÅSTE UT HÄRIFRÅN!"
6.
Varje gång jag pluggar intalar jag mig själv att jag pluggar bättre med musik, fast jag vet att jag inte gör det.
7. Jag snarkar, skrattar, disskuterar, skrämmer mig själv, står upp när jag sover.

Spelas just nu: The shins - sleeping lessons


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0