Ja, ännu finns den sorten som inte gör allt rätt

Det där med att vissa artister/band är bättre live är underbart. Det är de artisterna/banden som faktiskt kan klassas som riktiga artister/band. Att kunna leverar en känsla på scen, visa engangemang, skit samma om de sjunger falsk, så länge det är falsk på ett bra sätt, det ger en charm. Att vara så bra live att de är riktigt ursla på inspelningar i jämförelse. Det är underbart, det är äkta. Jag menar, jag skulle inte vilja gå på en konsert där de bara mimar. Jag vill bli fyllas av alla känslor som rusar runt, om de sjunger fel, snubblar eller liknande gör bara saken bättre. Jag vill uppleva och dte gör man inte på samma sätt om allt redan är förbestämt. Låt musiken var som den ska vara -äkta!


Spelas just nu: eldkvarn - fulla för kärlekens skull
(Jag dör. Plura, DU är en riktig levererare du!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0