I DON'T WANT YOUR 9 TO 5

Pappa envisas alltid med att se hur stort mitt hål i örat blivit (töjer) och det är inte ens stort. "Nejnejnej åh, du förstör dina öron flicka lilla". Men vadå, det är ju inte så att jag hör med mina örsnibbar eller? Sen är det ju rätt roligt att mamma är helt för att jag töjer örat. De som alltid brukar dela åsikter, tycker helt olikt med det där med töjning. Men de får skylla sig själva, "du får inte pierca dig, men du får göra vad du vill med dina öron" Haha, in your face! Pappa blir alltid så nervös för han vet tydligen inte vad som kommer här näst gällande mitt utseende. Vilket stämmer, impulsivt är grejen!

Spelas just nu; Vapnet - kalla mig
(förlåt, men jag gillar ju gitarren i låten..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0