WHAT THE FUCK IS THIS? OH IT'S THE BASE

Jag tror jag precis har gjort ett av de bästa besluten för min psykiska hälsa. Ingen mer press om skolarbeten! Skitsamma om det 'bara' är ett vg. Det har blivit lite för mycket de senaste veckorna med skolan och jag känner att det äter upp mig inifrån. Så nu får det bannemig vara slut med min jävla prestationsångest. Nu kör vi på att bara göra grejer som får en att må bra och som är roligt, ingen press okej? GIMME' A HELLYEAH MAN!
(ja, jag fick det klart för mig att jag verkligen inte pallar min prestationsångest 
först igår, efter ett antal tårar. lite sent, men bättre än aldrig höhö)


cc
Så nu sitter jag och är fruktansvärt glad över detta och sitter och peppar till Johannas 18årsfest nästa helg. Lär bli en grymme fest om jag inte är helt ute och seglar utan vind! Frågan är bara vad fan hon ska få?


Spelas just nu: crystal castles - love and caring
(åh favvislåten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0