MADNESS IS THE GIFT THAT HAS BEEN GIVEN TO ME

Pappa har kommit på ett nytt smeknamn till Christian. JAN/JANNE! Hur tänker han nu undrar ni.. "Ja men han heter ju Christijan". Min pappa är inte alltför klipsk ibland, men det är rätt okej det också.

Åh fan, nu saknar jag min älskling ännu mer.. Börjar faktiskt bli smärre orolig för honom, han är varken inne på facebook eller msn. Something's up. Ne nu skojjar jag med er, men det är lite småroligt att han inte är online. (Yee, han spelar väl CS  och var tvungen att stänga ner allt annat för annars skulle det lagga. Eller något sånt tjaffs) hehe.


.

Spelas just nu: Disturbed - down with the sickness
(grymmelåt! det är tydligen en klassisk 'CSlåt' också, har jag fått reda på genom baby. enligt mig så är det en klassisk 'arg-som-fan-få-ut-alla-aggressioner-låt' back in the dizZayz)
Måste bara tillägga att jag blir så jävla igång på den låten, vill bara springa runt huset och träna. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0