THEN I SAW THERE WAS A WAY TO HELL EVEN FROM THE GATES OF HEAVEN


"Amanda vet du att du har en apa med keps på din rygg?"
"Va, nee?! Ta kort på den"

Skriver på den rent ut sagt förbannade rapporten, eller rättare sagt, försöker skriva rapporten. Jag kommer ingen vart, hjälp mig gud! Som sagt, skolan är inte kul just nu..

Just det, jag var hos skolläkaren idag pga mina axlar och nu ska jag börja hos en sjukgymnast. Om det inte blir bättre inom ett halvår är jag kanske tvungen att operera. Känns så tryggt när han berättade att de som blivit opererade ofta blir jätte stela (som om jag behöver det? Är fan vig som ett kylskåp) i axlarna. Jag var tydligen ett extremfall eftersom jag kan få axlarna att hoppa ur led självmant, men han trodde dock att det skulle funka bra med sjukgymnasten! Puh, tur det..

Spelas just nu: Danzig - mother
(som sagt "evil elvis" är lika underbar i misfits som i danzig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0